» Blog » Nowy system RPG cz.2.
16-12-2016 21:56

Nowy system RPG cz.2.

Odsłony: 502

Witam na początek przepraszam że tak długo musieliście czekać ale nareszcie zebrałem. Ale przejdźmy do sedna.

Po pierwsze tamtą notkę robiłem pod titanfalla a więc jeśli ktoś chce grać w fantasy to należy usunąć atrybut ,,Informatyka" a zamiast niej dajemy magie którą opisze później

1.Bronie fantasy:

maczuga (-2 do Szybkości w walce , aby władać potrzeba co najmniej 8 siły , zadaje 4 obrażeń + 2 przeciwko pancerzom)

topór (-4 do szybkości w walce , aby władać potrzeba co najmniej 10 siły , zadaje 8 obrażeń)

morgensztern (-4 do szybkości w walce , aby władać potrzeba co najmniej 6 siły , zadaje 3 obrażeń + 4 przeciwko pancerzom)

szabla (+2 do szybkości w walce , aby władać potrzeba przynajmniej 4 siły , zadaje 6 obrażeń)

włócznia (-5 do szybkości w walce , aby władać potrzeba przynajmniej 5 siły , zadaje 2 obrażeń +5 przeciwko pancerzom)

halabarda (-5 do szybkości w walce , aby władać potrzeba przynajmniej 10 siły , zadaje 6 obrażeń +5 przeciwko pancerzom)

To tylko przykładowe statystyki broni nie będę rozpisywał wszystkich możliwych broni bo to nie ma sensu. Jeżeli MG chce dodać bronie to to jest wzór.

2.Żywotność i pancerze 

Żywotność liczymy po przez pomnożenie o dwa naszych punktów kondycji. Punkty ochrony pancerza dodajemy do żywotności , jeżeli nasze punkty ochrony zostaną zbite do zera pancerz ulega zniszczeniu z możliwością naprawy.

Pancerze:

Pancerz skórzany (+0 do szybkości w walce , potrzeba co najmniej 3 siły , punkty ochrony 10)

Kolczuga (- 5 do szybkości w walce , potrzeba co najmniej 6 siły , punkty ochrony 15)

Pancerz łuskowy (-3 do szybkości w walce , potrzeba co najmniej 4 siły , punkty ochrony 13)

Pancerz płytowy (-8 do szybkości w walce potrzeba co najmniej 10 siły , punkty ochrony 23)

3.Magia

Do każdego zaklęcia potrzebne są punkty mocy które odnawiane są co dzień (w grze). Punkty mocy liczymy po przez pomnożenie dwukrotnie atrybutu ,,magia"

Schemat rzucania zaklęć jest dosyć prosty po pierwsze kształt (kolec , kula , laser ,  grad pocisków liczący 6 strzałek) po drugie efekt ( ogień , lud , trucizna , ziemia) i gotowe.

Obrażenia i moc trucizny ustala MG

4. Doświadczenie

Za każdy level wyżej postać dostaje od 5 do 10 punktów (zależy od MG) do rozdania w atrybuty. Doświadczenie dostajemy za: Wygrane walki , zabite stwory , wykonanie qestów , nawiązywanie intryg. MG ustala ile doświadczenia potrzeba na kolejny level. 

5.Bronie sci-fi 

Tak samo je rozpisujemy tylko do nich możemy doczepić dodatki które potrafią dodawać dodatkowe bonusy do strzelectwa. Z pancerzami jest podobnie tylko że tutaj niektóre typy mogą dodawać bonusy do atrybutów

 

I to tyle jeśli chodzi o mój autorski system. Piszcie w komentarzach co o nim myślicie.

 

 

 

0
Nikt jeszcze nie poleca tej notki.
Poleć innym tę notkę

Komentarze


KFC
   
Ocena:
+3

Wspaniałe i genialne w swojej prostocie. Już wyprzedałem podręczniki do D&D5 żeby w to grać!!

18-12-2016 11:49
Exar
   
Ocena:
+1

Ja swojego gurpsa z kolei sprzedałem...

19-12-2016 09:15
Anioł Gniewu
   
Ocena:
0

Nie sprzedalem jeszcze podrecznikow do warhammera ale od dzis nawet na nie nie spojrze. Po co warhammer skoro jest Uniwersum? 

19-12-2016 12:46
Z Enterprise
   
Ocena:
+1
W sumie to wywal wszystkie bronie z gry i zostaw tylko szablę. Innym sprzętem nie ma sensu machać przy tej mechanice, więc gracze i tak nie będą brali.
Edit, co do czarów - jak wygląda kształt lasera? Jak pistolet Hana Solo? Karabinki szturmowców?
20-12-2016 21:42
Vukodlak
   
Ocena:
+1

jak wygląda kształt lasera? Jak pistolet Hana Solo? Karabinki szturmowców?

Jak dzida. Taka laserowa.

21-12-2016 01:52
Miris Dor
   
Ocena:
0
Z enteprise: ja bym uznał, że jak patyk, tyle że laserowy
25-12-2016 23:37
Z Enterprise
   
Ocena:
0
Aha, ok. Czyli rzucam w kogoś kulą ognia, kolcem lodu albo patykiem laserowym? Czy w twojej grze istoty magiczne mogą aportować te patyki?
27-12-2016 08:52
Kaworu92
   
Ocena:
0

Schemat rzucania zaklęć jest dosyć prosty po pierwsze kształt (kolec , kula , laser ,  grad pocisków liczący 6 strzałek) po drugie efekt ( ogień , lud , trucizna , ziemia) i gotowe.

Lud? :D Ludu tej ziemi, powstań z kolan i stań się zaklęciem? :D

Powinno być lód, bo lody :)

29-12-2016 15:44
KFC
   
Ocena:
0

Kawioru nie podpowiadaj mu, bo jeszcze gotów jakieś gejowskie czary nam tu odprawić. Lodzików się zachciewa w RPG...

29-12-2016 16:27
TO~
   
Ocena:
0

Tu się toczy jakaś dyskusja, więc jest szansa, że ktoś zajrzy i może będzie znał odpowiedź - wiadomo, gdzie earl raczył zniknąć? Bo dawno się nie pojawiał.

30-12-2016 02:24
Kaworu92
   
Ocena:
0

Hm... próbowałeś mu wysłać emaila z Poltera? Wiesz, teoretycznie może mieć jakieś problemy z netem, pamiętam, że ja się kiedyś z moim dostawcą chyba z 2 tygodnie męczyłem o naprawę...

30-12-2016 14:25

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.