Need for Speed: Porsche 2000
Dodała: DearYouMają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Mają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Seria wydawnicza: Need for Speed
Producent: Pocketeers
Wydawca: DSI Games
Data premiery (świat): 15 marca 2004
Platformy: GBA
NFS: Porsche 2000/Unleashed zaskakuje całkowicie zmienionym modelem fizycznym jazdy niż w poprzednich częściach. Samochody prowadzi się bardzo realistycznie. W grze mamy możliwość ustawienia jednej z czterech kamer. W grze zabrakło dbałości w przypadku AI – komputerowych przeciwników i ich inteligencji. Rywalizują z nami na trasie prawie we wszystkich typach rozgrywek, ich jazda jest dość bierna. Dla wprawnego gracza nie będą oni żadną przeszkodą a ich inteligencja, agresywność oraz zdolność przewidywania ruchów człowieka jest bardzo daleka od ideału.
NFS: Porsche Unleashed zawiera 4 tryby gry: Singleplayer, Multiplayer, Evolution i Factory Driver.
Singleplayer
Singleplayer dzieli się na 3 typy wyścigu. Możemy tu wystartować w pojedynczym wyścigu, wybierając ilość komputerowych przeciwników, samochód swój i przeciwnikom (z tej samej ery co twój, klasy, ery/klasy, wszystkie dostępne, takie same jak twój) Jest także tryb Knockout, polegający na eliminacji zawodników z wyścigu, ostatnia osoba, która dojedzie do mety odpada.
Multiplayer
Need for Speed: Porsche 2000 obsługuje grę przez sieć lokalną LAN oraz w internecie. Dla chętnych ścigania się online z innymi z całego świata jest możliwość zarejestrowania się na serwerze EA Racing, który pokazuje zawsze aktualną listę w danej chwili ścigających się kierowców i aktywnych serwerów, do których można w każdej chwili się przyłączyć. Oprócz samej gry wieloosobowej dzięki połączeniu internetowemu można pobrać cztery dodatkowe samochody bezpośrednio z gry.
Factory Driver
Najtrudniejszy tryb, w którym celem jest stanie się najlepszym kierowcą testowym stajni Porsche. Aby tego dokonać, trzeba przejść cały zestaw testów w określonej z góry kolejności, bez zdania jednego nie można spróbować następnego. Zadania stają się coraz trudniejsze do przejechania w miarę ich pokonywania, za to pochwały od wirtualnych kierowców stają się coraz pełniejsze szacunku dla nas. Zadania polegają na przykład na: przejechaniu w odpowiedni, wyznaczony na mapce, sposób placu testowego ze specjalnie poustawianymi pachołkami, może to być skomplikowany slalom, obroty o 360 stopni, ewolucje o 180 stopni z koniecznością użycia hamulca ręcznego itp., albo polecenie dostarczenia nowego porsche na drugą część miasta do klienta w ściśle określonym czasie oraz nienaruszonym stanie! Za wykonanie określonej liczby zadań dostajemy unikalne porsche w trybie Evolution. Tylko w tym trybie jest możliwa ucieczka przed policją.
Evolution
Ten tryb posiada trzy poziomy trudności: Beginner (łatwy), Advenced (zaawansowany), Expert (ekspert). Całość podzielona jest na tak zwane Ery: Classic Era (Era Klasyczna), Golden Era (Era Złota) i Modern Era (Era Nowoczesna). Oprócz wygrywania wyścigów, spełniania coraz trudniejszych zadań, zdobywania coraz to większej ilości gotówki i odkrywania coraz nowszych modeli marki Porsche dodano jeszcze upływ czasu. Startuje się z 11 000 $ na koncie w roku 1950, możliwości do kupienia na początku jest mało – Porsche 356 wersji coupé i kabriolet. Po kolejnych etapach zdobywa się większe fundusze i można już kupować i sprzedawać samochody. Aby sprostać wyzwaniu i wygrywać z przeciwnikami dodatkowo można modernizować samochody poprzez zakup oryginalnych części a co za tym idzie zwiększenie ich mocy, prędkości. Do wyboru jest około 30 rodzajów części, jednak za każdą z nich trzeba zapłacić. Po wyścig można naprawić samochód (uszkodzenia wpływają na osiągi). Wygląd każdego samochodu można zmieniać poprzez zmianę koloru lakieru i tapicerki oraz dodając podłużne paski lub numer startowy.