Nate French
Artykuły
Władca Pierścieni na planszy
Noty
Władca Pierścieni: Gra karciana
Droga Mrocznieje
Warhammer 40,000: Podbój
W ponurym mroku 41. Millenium, w przesiąkniętej krwią galaktyce toczą się wielkie bitwy. Zarówno potężni herosi jak i heretycy ścierają się w wojnach, rozdzierających planety na strzępy. Przetrwają tylko silni, depcząc trupy s...
Gra o Tron: Gra karciana - Ród Cierni
Horror w Arkham LCG
– H. P. Lovecraft
W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka złowiesz...
Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich – Gdzie czeka zagłada
Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich.
Zestaw zawiera karty 260-298 z kampanii Dziedzictwo Dunwich. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich.
Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich – Zagubieni w czasie i przestrzeni
Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich.
Zestaw zawiera karty 299-333 z kampanii Dziedzictwo Dunwich. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich.
Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich – Bezwymiarowe i niewidzialne
Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich.
Zestaw zawiera karty 225-259 z kampanii Dziedzictwo Dunwich. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich.
Horror w Arkham LCG: Szlak do Carcosy
– Robert W. Chambers, "Maska", Król w Żółci
Ludzie w miasteczku od kilku tygodni rozmawiają o zbliżającym się spektaklu Króla w Żółci. Jednak po zapoznaniu się z ponurą prz...
Horror w Arkham LCG – Karnawał koszmarów
Karnawał koszmarów to wyjątkowy scenariusz do gry karcianej Horror w Arkham. Można go rozegrać jako pojedynczy scenariusz w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historię poboczną w trakcie dowolnej kampanii. W tym scenariuszu badacze biorą udział w weneckim karnawale i próbują zdemaskować tajemniczych konspiratorów. Kiedy cień okrywa miasto, z wód laguny wyłania się coś przerażającego…
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest gra karciana Horror w Arkham.
Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich
– H. P. Lovecraft, Koszmar w Dunwich
Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród miesz...
Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich – Essex County Express
Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich.
Zestaw zawiera karty 147-183 z kampanii Dziedzictwo Dunwich.
Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich.
Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich – Krew na ołtarzu
Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich.
Zestaw zawiera karty 184-224 z kampanii Dziedzictwo Dunwich.
Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich.
Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich – Muzeum Miskatonic
Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich.
Zestaw zawiera karty 105-146 z kampanii Dziedzictwo Dunwich.
Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich.
Horror w Arkham LCG – Labirynty obłędu
W Labiryntach obłędu, wyjątkowym 80-kartowym scenariuszu do gry karcianej Horror w Arkham LCG, trzy grupy badaczy zostają porwane przez tajemniczego oprawcę i zmuszone do wzięcia udziału w jego podłym eksperymencie. Każda z grup...
Horror w Arkham LCG – Strażnicy Otchłani
Horror w Arkham LCG – Klątwa Rougarou
Klątwa Rougarou to wyjątkowy scenariusz do gry karcianej Horror w Arkham przygotowany z okazji specjalnego wydarzenia Arkham Nights 2016. Można go rozegrać jako pojedynczy scenariusz...
Horror w Arkham LCG: Zapomniana era – Rozbita wieczność
W Zapomnianej erze badacze odwiedzili najmroczniejsze zak�...
Horror w Arkham LCG: Zapomniana era – Czeluście Yoth
Okazuje się, że z Miasta Archiwów jest tylko jedno wyj�...
Horror w Arkham LCG: Szlak do Carcosy – Widmo Prawdy
Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy.
Zestaw zawiera karty 189-227 z kampanii Szlak do Carcosy.
Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Szlak do Carcosy.
Horror w Arkham LCG: Szlak do Carcosy – Noc czarnych gwiazd
Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy.
Zestaw zawiera karty 263-303 z kampanii Szlak do Carcosy. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Szlak do Carcosy.
Horror w Arkham LCG: Szlak do Carcosy – Blada Maska
Zestaw zawiera karty 228-262 z kampanii Szlak do Carcosy. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Szlak do Carcosy.
Horror w Arkham LCG: Zapomniana era
– H. P. Lovecraft, „Zapomniane miasto”
Wydaje się nam, że znamy historię Ziemi, jednak istnieją tajemnice, które są starsze niż ludzka pamięć i prawdy, które zachw...
Legenda Pięciu Kręgów: Gra karciana – Uczniowie Pustki (zestaw klanowy)
To nie jest samodzielna talia. Do gry potrzebny jest zestaw podstawowy Legendy Pięciu Kręgów: Gry karcianej.
Legenda Pięciu Kręgów: Gra karciana
Legenda Pięciu Kręgów: Gra karciana – Cykl Cesarski. Łzy Amaterasu (zestaw dynastii)
Legenda Pięciu Kręgów: Gra karciana – Cykl Cesarski. W Zakazanym Mieście (zestaw dynastii)
Zawiera karty 41-60 z Cyklu Cesarskiego. To nie jest samodzielna talia. Do gry potrzebny jest zestaw podstawowy Legendy Pięciu Kręgów: Gry karcianej.
Gra o Tron: Gra karciana (2ed) - Zestaw podstawowy
–Cersei Lannister
W całych Siedmiu Królestwach i za Wąskim Morzem, Wielkie Rody Westeros stają do walki w gwałtownym konflikcie. Dołączcie do sił Rodu Starków, Lannisterów, Targaryenów...
Horror w Arkham LCG: Przerwany Krąg
Nie potrafisz zapomnieć o ponurej przyszłości, którą wróżbitka wyczytała ci z kart tarota. Jednak gdy dowiadujesz się, że z posiadłości w French Hill nagle zniknęły bez śladu cztery osoby, zaczynasz się zastanawiać, czy okr...
Horror w Arkham LCG: Przerwany Krąg – Sekretne imię
Star Wars: Gra karciana – Cykl Echa Mocy #1: Bohaterowie i Legendy
Bohaterowie i legen...
Wieści
Nadeszły wielkie zmiany w AGoT
Inna polityka wydawnicza, inne systemy turniejowe - o tym wszystkim możecie przeczytać w specjalnych listach przygotowanych dla miłośników gry przez Christiana T. Petersena i Nate'a Frencha, zamieszczonych na stronach AGoT.
Garść informacji od Galakty
Dodatek do Gry o Tron - Ród Cierni
Wydawnictwo Galakta zapowiedziało wydanie dodatku do Gry o Tron - Ród Cierni, który swoją premierę będzie mieć w listopadzie bieżącego roku.
» więcejOpowieści z pajęczego archiwum
Na stronie wydawnictwa Fantasy Flight Games opublikowane zostało opowiadanie The Archives of Inka the Spider, którego autorem jest Nate French, osadzone w uniwersum gry KeyForge: Call of the Archons.
Był sobie goblin...
Na stronie wydawnictwa Fantasy Flight Games zamieszczono opowiadanie Once Upon a Goblin osadzone w uniwersum gry KeyForge: Call of the Archons. Autorem opowiadania jest Nate French.
Nie gram dla wygranej
Na stronie wydawnictwa Fantasy Flight Games zamieszczono kolejny tekst z serii Designer Journal, poświęcony projektowaniu gier. W najnowszym materiale Nate French w ciekawy sposób analizuje podejście do wygranej jako jedynego celu rozgrywki.
Opowiadania ze świata gry KeyForge: Zew Archontów
Na stronie wydawnictwa Rebel opublikowano dwa opowiadania oraz krótkie wprowadzenie do świata gry KeyForge: Zew Archontów. Wstęp i opowiadanie Był sobie goblin stworzył Nate French, projektant m.in. Horroru w Arkham LCG, zaś drugi utwór pod tytułem Osobliwa gra to dzieło Daniela Loveta Clarka.