Moce
Działy:» Dary
» Rytuały
» Efekty, Roty
» Dyscypliny, Taumaturgia
Wyświetlono rezultaty 1-36 z 36.
Sortuj wg:
Gnatożujskie Dary i Fetysze
Sprawdz jak Towot lub Zsyp mogą uratować życie w mieście... Ranga: 1
Zamieszczone poniżej wytyczne odnośnie mechaniki Darów i Talenów są jedynie wskazówkami. Co do praktycznego wykorzystania pomysłów na Dary - nic nie stoi oczywiście na przeszkodzie, by dowolne z nich uczynić potężniejszymi lub słabszymi, zgodnie z potrzebami graczy i Narratora, stąd „opcjeR...Obawiam się tylko...
Umysł 3, Entropia 3, Czas 1. Ranga: 3
Umysł 3, Entropia 3, czas 1 efekt przypadkowy stopień trudności 6 Ojciec Perry był wykwalifikowanym łowcą czarownic, nie raz zasadzał się na wampiry, a od pewnego czasu polował na magów - plugawych ludzi, którzy sprzedali swą duszę szatanowi. Jak zwykle przygotowując pułapkę, Ojciec Perry rozsta...Preludium dla Demolki / Nowa Lepsza Architektura
Entropia 1, Siły 1, Korespondencja 1. Ranga: 1
Entropia 1, Siły 1, Korespondencja 1Efekt PrzypadkowySynowie Eteru / Iteracja XWojna Wstąpienia toczy się na wielu frontach, na wielu płaszczyznach i przy użyciu wielu środków. Niejeden raz bardzo przydatnymi środkami są te z napisem ?Danger: Explosive!?, a w Świecie Mroku stoi mnóstwo budy...Psychodeliczna Rzeczywistość
Dar Tancerzy Czarnej Spirali Poziom 2. Ranga: 0
Świat dla Tancerzy Czarnej Spirali wygląda inaczej niż dla zwykłych ludzi czy Garou. Ich szalone umysły odbierają rzeczywistość jako mistyczną, dziwaczną, psychodeliczną i wypaczoną. Dzięki temu Darowi potrafią do umysłu innej istoty wsączyć odrobinę swego szaleństwa, czym zupełnie ją dezorientują i...Czarna Plama
Dar Tancerzy Czarnej Spirali Poziom 2. Ranga: 0
Posługujący się tym darem Tancerz potrafi wtopić się w ścianę lub inną twardą powierzchnię i wyglądać jak czarna, śmierdząca plama lub kałuża. Może się w tej formie przemieszczać, może również zostać zaatakowany lub pojmany (zdrapany ze ściany). [Mechanika]Tancerz wydaje punkt Gnozy i wtapia się w...Pęknięcie
Entropia 3. Efekty związane z bronią białą Ranga: 3
entropia 3efekt zazwyczaj przypadkowy stopień trudności 6/7 (gdy efekt jest wulgarny) Czasem zbliżająca się konfrontacja jest ci wybitnie nie na rękę, szczególnie gdy przeciwnik jest od ciebie silniejszy. W takich momentach chwilowe choćby powstrzymanie adwersarza może uratować tyłek. Zgodnie z...Jedno Ciało
Życie4, Korespondencja2, Umysł2. Efekty związane z bronią białą Ranga: 4
Życie 4, Korespondencja 2, Umysł 2 efekt wulgarny Stopień trudności 8 Nie życzę nikomu by kiedykolwiek zmuszony został do wykorzystania tego efektu, nie jest on specjalnie skuteczny w przypadku przebudzonych - ale można za jego pomocą zgładzić niektóre zmaterializowane w naszej rzeczywistości be...Zajączek
Siły 2 Efekty związane z bronią białą Ranga: 2
Siły 2 efekt przypadkowy stopień trudności 5 Prosty i zabójczo skuteczny efekt, mag odbija ostrzem swojego miecza odpowiednio "wzmocnioną" wiązkę światła np. słonecznego w oczy przeciwnika. Jeden sukces oślepia go do końca rundy, dwa sprawiają, że będzie ślepy jeszcze przez kolejną rundę - trzy...Meduza
Siły 3, Duch/Umysł3 Efekty związane z bronią białą Ranga: 3
Siły 3, Duch/Umysł3 efekt przypadkowy stopień trudności 6 by efekt mógł zadziałać - mag musi mieć wyższą inicjatywę od przeciwnika i zadeklarować oczekiwanie na jego ruch Meduza jest wersją Zajączka która w niektórych przypadkach może być nieodzowna. Efekt pozwala na odbicie efektów magicznych l...Pokłon dla Tkaczki
Rytuał Mistyczny, poziom 3. Ranga: 4
29-02-2004 18:41 | Paweł 'Skała' Jurgiel | Komentarze: 0
Ten rytuał wykonywany jest przez Tubylców Betonu lub bardzo
cywilizowanych urrah. Odprawia się go przy przedmiocie, który jest zepsuty, lub
może się łatwo zepsuć. Dzięki ingerencji Tkaczki duch przedmiotu naprawia wszelkie
usterki i zabezpiecza przed następnymi. Naprawić może wszystko, jeżeli tyl...
Przysięga Sióstr
Rytuał Harmonii, poziom 2. Ranga: 3
29-02-2004 18:39 | Alex | Komentarze: 0
Przysięga sióstr jest odprawianą przez Czarne Furie wersją Braterstwa
Krwi. Pomiędzy tymi rytuałami istnieją jednak poważne różnice. W przeciwieństwie
do mającego bardzo indywidualny charakter Braterstwa, przysięga sióstr jest ceremonią
grupową. Wszystkie jej uczestniczki upuszczają kilka kropel...
Spojrzenie zza zasłony / tabula rasa.
Umysł 4, Entropia 3. Ranga: 4
15-02-2004 11:54 | MIKK | Komentarze: 2
Lekarze postawili diagnozę - schizofrenia paranoidalna. Zamknęli
go w szpitalu, lecz nawet tu w odosobnieniu, w izolowanym środowisku doszukiwał
się spisków i działania nadprzyrodzonych sił. Dziwne
spojrzenia pielęgniarek, zbiegi okoliczności, znikający pacjenci. ten dziwny lekarz
bardziej szalo...
Braterstwo Krwi
Rytuał Harmonii, Poziom 1. Ranga: 2
20-09-2003 16:40 | Alex | Komentarze: 11
Ten prosty rytuał jest gestem przyjaźni. Dwaj Garou zawierający
Braterstwo Krwi nacinają swe dłonie (najlepiej srebrnym nożem) i wzywają na
świadków duchy swoich przodków. Następnie ogłaszają, że od tej pory są braćmi,
którzy nigdy nie zdradzą łączących ich więzi i wymieniają uścisk dłoni...
Pirat Drogowy
Dar Homidów. poziom 3. Ranga: 0
Przechodząc lub przejeżdżając w pobliżu autostrady/ulicy/szosy/drogi Homid może spowodować spore zamieszanie wśród pojazdów, doprowadzić do kolizji, zatamować ruch, utworzyć korek. Mocą tego Daru dysponują Gremliny, złośliwe duchy kochające siać w mieście chaos i zniszczenie. [ Garou wykon...Porządek
Dar Homidów. Poziom 1. Ranga: 0
Ludzie znani są ze swojej manii porządkowania wszystkiego wedle własnej woli. Dzięki tej mocy Homid siłą umysłu potrafi zaprowadzić porządek w swoim otoczeniu: w mgnieniu oka zamieść podłogę, pozbierać porozwalane po ziemi przedmioty i umieścić je na swoim miejscu, domknąć wszystkie drzwi,...Wyczucie Schronienia
Dar Homidów. Poziom 1. Ranga: 0
Dar ten pozwala homidowi dnaleźć w mieście bezpieczne schronienie, w którym będzie mógł spędzić krótki okres czasu (np. jedną noc). Mocą tego Daru obdarza duch psa. [Garou wykonuje test Percepcja + Sztuka Przetrwania (trudność 7). Jeden sukces w teście oznacza odnalezienie miejsca zapewnia...Zagubiony Awatar
Korespondencja 4, Duch 4. Ranga: 4
Biegłem kiedyś nocą w samych tylko spodniach i butach goniony przez kilku drani w obcym mieście, uczucie bezradności było dojmujące, a odgłos goniących wywoływał bóle brzucha ze strachu. Właśnie ten efekt wywołuje podobne uczucia u magów. Odciąć ich choćby na chwilę od Prawdziwej magii częs...Ludzie Gadają
Dar Władców Cienia. Poziom 2. Ranga: 0
10-07-2003 15:40 | Paweł 'Skała' Jurgiel | Komentarze: 5
Wilkołak, który od ducha szeptu, wiatru, bądź strachu, nauczył
się tego daru, zawsze wie, gdy ktoś o nim rozmawia, jeżeli tylko rozmówcy stoją
w zasięgu wzroku lub węchu. Nie będzie wiedział o czym mówią, ale będzie wiedział,
że rozmowa go dotyczy. Władcy Cieni wymyślili ten dar, by wydawa...
Lawina
Umysł 3 ew. Korespondencja 1-3 Ranga: 3
09-06-2003 18:21 | MIKK | Komentarze: 2
Wojny Himalajskie pociągnęły za sobą wiele ofiar zarówno z pośród Bractwa jak i Eutanatosów.
Każdy konflikt pociąga za sobą rozwój techniki wojennej. Z tego okresu wywodzi się potężna rota opracowana przez mistrzów umysłu Bractwa.
Gdy wojownik staje do walki jego ciało, serce i umysł stanowi jedno...
Sio (zapach drapieżnika)
Życie 2. Ranga: 2
08-06-2003 12:13 | MIKK | Komentarze: 2
"Zwierzęta nie postrzegają świata w takich samych kategoriach jak my. Instynkt
który był i nadal jest przystosowawczym elementem natury zwierzęcia nie sprawdza
się w ludzkim świecie. Dla zwierzęcia świat jest prosty. Jeżeli coś wygląda
jak duże drapieżne zwierze to jest dużym drapieżnym zwi...
Nitka
Materia 2 lub 4 Ranga: 2
[zazwyczaj przypadkowy] Bardzo prosta rota mogąca w wielu przypadkach uratować życie. Mag wyjmuje z kieszeni kłębek nitki i przywiązuje ją do dwóch latarni po przeciwnych stronach ulicy, poczym zmienia nitkę w kevlarową, platynową albo srebrną. Potem może już spokojnie uciekać pewien, że po...Chybiona seria
Czas 2 lub Entropia 2 Ranga: 2
Bez względu na to którą spośród tych sfer użyjemy do pomocy zasada działania efektu jest taka sama. Kiedy ktoś do ciebie celuje z broni palnej, a ty nie jesteś uzbrojony to tak naprawdę sytuacja wcale nie jest tragiczna, w końcu jesteś magiem. Użyj magyi czasu lub entropii aby ustalić gdzie...Deszcz srebra, Srebrna zamieć
Materia 2 lub Materia2, Siły 2. Ranga: 2
[efekt wulgarny] Bardzo przydatny efekt, kiedy dopadnie cię Lupin, a ty nie masz gdzie uciekać. Najprostszą metodą jest wykorzystanie padającego deszczu albo śniegu. Mag zmienia wodę w srebro i korzystając z tego iż dla większości Lupinów jest ono co najmniej nieprzyjemne, zdobywa czas na...Drzwi szaleńca
Korespondencja 4, Życie1 Ranga: 4
[efekt wulgarny] Efekt ten doprowadził co najmniej jedną osobę do pomieszania zmysłów, czasami stosowany jest w pomieszczeniach pełniących funkcję więzienia. To nic innego jak brama działająca na bardzo małym obszarze, co obniża stopień trudności rzucenia do 7. Działanie tego czaru przypom...Reflektor
Siły 2, Korespondencja 2 Ranga: 2
[zazwyczaj przypadkowy] Ciekawa i łatwa do wykonania rota, nawet dla adeptów, jest jednak bardzo skuteczną bronią na wampiry, oraz wszystkie te istoty, dla których światło słoneczne jest zabójcze. Działanie tej roty jest proste i zabójcze, Mag otwiera za pomocą korespondencji okno w przest...Ludzkie domino
Dar Ragabashy. Poziom 3. Ranga: 0
01-04-2003 00:00 | MIKK | Komentarze: 5
Jeśli kiedyś zastanawiałeś się jak to się dzieje, że ktoś rzucił
skórkę od banana na której potknął się pan „A” potrącając pana „B” który upadając
wypuścił butelkę z olejem, a na plamie oleju strącił panowanie nad samochodem
pan „C” i potrącił przechodzą...
Pieśń Wegetacji
Rytuał, Pomniejszy. Ranga: 1
01-04-2003 00:00 | Alex | Komentarze: 2
Pieśń
wegetacji pomniejszy Rytuał ten jest popularny pośród Dzieci Gai oraz Miejskich
Farmerów. Garou przy pomocy codziennej dawki muzyki zapewnia prawidłowy rozwój
roślinom, którymi się zajmuje. Może to robić na wiele sposobów. Dzieci Gai śpiewają
piosenki kwiatom albo grają drzewom na gitarze...