Midnight, 2 edycja
Dodał: Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk
Tytuł: Midnight, 2. edycja (Midnight, 2nd Ed.)
Autorzy: Greg Benage, Robert Vaughn
Tłumaczenie: Marcin Wełnicki
Okładka: Michael Komarck
Wydawca oryginału: Fantasy Flight Games
Data wydania oryginału: 2005
Miejsce wydania oryginału: USA
Wydawca polski: Galakta
Data wydania polskiego: grudzień 2008
Miejsce wydania polskiego: Kraków
Liczba stron: 400
Oprawa: twarda
ISBN-13: 978-83-926288-0-4
Cena: 69,90 PLN
Cień powstał ponownie i jak mroczna fala zalał wszystkie krainy. Jego czarne zastępy były niezliczone, jego moc niepojęta. Stalą i ogniem, magią i zdradą, jak mroczny klin torował sobie drogę do serca Eredane. Wojnę jego potędze wypowiedziało ostatnie przymierze elfów, krasnoludów i ludzi.
Przegrało.
Witamy w Midnight! Sto lat upłynęło od chwili, kiedy Cień na Północy zatriumfował nad wolnymi narodami Aryth. Zdeprawowani przyboczni Mrocznego, Królowie Nocy, żelazną pięścią rządzą zrujnowanymi miastami i zdruzgotanymi imperiami. Krasnoludy z Kaladrunów skryły się w swoich górskich twierdzach, a elfy z Erethoru wycofały się do serca swego ogromnego, pradawnego lasu. Wynaturzone, bezcielesne duchy zwane astiraxami polują na ostatnich prawdziwych mistrzów magii, a mroczne, skryte duchowieństwo Cienia, legaci Zakonu Cienia, poszukują elfich szpiegów, krasnoludzkich powstańców i tych nielicznych bohaterów, którzy ośmielają się przeciwstawiać nadchodzącej nocy.
Midnight to nowy świat fantasy wymyślony przez Fantasy Flight Games. Jest w pełni zgodny z systemem d20, zawiera jednak wiele nowych i ekscytujących rozszerzeń zasad i alternatywnych systemów. Gracze mogą wybierać spośród nowych klas bohaterów, takich jak przewodnik lub obrońca. System oferuje heroiczne ścieżki, takie jak łowca Upadłych czy protektor, które obdarzą ich wyjątkowymi mocami i uczynią zeń prawdziwie legendarnych bohaterów. Gracze poznają też nowe zasady nauki i rzucania czarów, które pozwolą każdemu bohaterowi władać potęgą magii. Co najlepsze, ten nowy system magii jest idealnie zintegrowany z setkami już istniejących czarów zawartych w zasadach podstawowych systemu d20.
Podręcznik gracza, Przewodnik Mistrza Podziemi oraz Księga potworów w wersji 3.5 są niezbędne, aby w pełni wykorzystać ten podręcznik.
Autorzy: Greg Benage, Robert Vaughn
Tłumaczenie: Marcin Wełnicki
Okładka: Michael Komarck
Wydawca oryginału: Fantasy Flight Games
Data wydania oryginału: 2005
Miejsce wydania oryginału: USA
Wydawca polski: Galakta
Data wydania polskiego: grudzień 2008
Miejsce wydania polskiego: Kraków
Liczba stron: 400
Oprawa: twarda
ISBN-13: 978-83-926288-0-4
Cena: 69,90 PLN
Cień powstał ponownie i jak mroczna fala zalał wszystkie krainy. Jego czarne zastępy były niezliczone, jego moc niepojęta. Stalą i ogniem, magią i zdradą, jak mroczny klin torował sobie drogę do serca Eredane. Wojnę jego potędze wypowiedziało ostatnie przymierze elfów, krasnoludów i ludzi.
Przegrało.
Witamy w Midnight! Sto lat upłynęło od chwili, kiedy Cień na Północy zatriumfował nad wolnymi narodami Aryth. Zdeprawowani przyboczni Mrocznego, Królowie Nocy, żelazną pięścią rządzą zrujnowanymi miastami i zdruzgotanymi imperiami. Krasnoludy z Kaladrunów skryły się w swoich górskich twierdzach, a elfy z Erethoru wycofały się do serca swego ogromnego, pradawnego lasu. Wynaturzone, bezcielesne duchy zwane astiraxami polują na ostatnich prawdziwych mistrzów magii, a mroczne, skryte duchowieństwo Cienia, legaci Zakonu Cienia, poszukują elfich szpiegów, krasnoludzkich powstańców i tych nielicznych bohaterów, którzy ośmielają się przeciwstawiać nadchodzącej nocy.
Midnight to nowy świat fantasy wymyślony przez Fantasy Flight Games. Jest w pełni zgodny z systemem d20, zawiera jednak wiele nowych i ekscytujących rozszerzeń zasad i alternatywnych systemów. Gracze mogą wybierać spośród nowych klas bohaterów, takich jak przewodnik lub obrońca. System oferuje heroiczne ścieżki, takie jak łowca Upadłych czy protektor, które obdarzą ich wyjątkowymi mocami i uczynią zeń prawdziwie legendarnych bohaterów. Gracze poznają też nowe zasady nauki i rzucania czarów, które pozwolą każdemu bohaterowi władać potęgą magii. Co najlepsze, ten nowy system magii jest idealnie zintegrowany z setkami już istniejących czarów zawartych w zasadach podstawowych systemu d20.
Podręcznik gracza, Przewodnik Mistrza Podziemi oraz Księga potworów w wersji 3.5 są niezbędne, aby w pełni wykorzystać ten podręcznik.