Marcin Lewicki

Artykuły

Głębia Przestrzeni - Demo

Głębia Przestrzeni - Demo

Przestrzeń 3D

29-07-2012 00:35 | AdamWaskiewicz | Komentarze: 19
Jak dotąd polski rynek erpegowy nie miał zbyt wiele do zaoferowania miłośnikom hard SF. Gier fabularnych umożliwiających przeniesienie się w realia postapokaliptyczne czy cyberpunkowe, podobnie jak tych należących do szeroko rozumianego horroru lub (zwłaszcza) fantasy, mieliśmy już wydanych po kilka...
Głębia Przestrzeni

Głębia Przestrzeni

05-10-2012 00:01 | Michał 'Morel' Azarewicz | Komentarze: 11
Jak napisał Adam w swojej recenzji dema Głębi Przestrzeni, na polskim rynku brak jest porządnego systemu, który dawałby możliwość eksploracji kosmosu zasiedlonego sporą liczbą ras obcych. Mnie samemu marzyła się gra będąca połączeniem Frontiera z Wing Commanderem i Star Wars z dodatkiem science. Gra...

Noty

Głębia przestrzeni (demo)

23-07-2012 11:13 | Komentarze: 0
Demonstracyjna wersja systemu SF Głębia przestrzeni, zawierająca skrót mechaniki, opisu realiów oraz przykładowe rasy i Profile (profesje) dostępne graczom.

Głębia Przestrzeni

08-09-2012 09:09 | Komentarze: 0
Rok 4985. Ludzkość sięgnęła gwiazd. Poznała również bezkres otaczającego je przestrzeni i przekonała się, że nie tylko jeden rozumny gatunek ją przemierza. Ludzie zasiedlili tysiące planet, doprowadzili do stworzenia Federacji, której obywatelom, dzięki nowoczesnej technologii zapewn...

Wieści

Głębia Przestrzeni - Demo - recenzja

Głębia Przestrzeni - Demo - recenzja

"Głębia Przestrzeni – Demo to stosunkowo niewielki, liczący sobie zaledwie 45 stron plik PDF, zawierający skrót mechaniki, opisu świata oraz przedstawienie niektórych z dostępnych dla graczy ras i profesji. Nie znajdziemy tu ani kart postaci, ani przykładowego scenariusza przygody dla początkujących bohaterów, ale te materiały można pobrać oddzielnie."

A jak prezentuje się ten quickstart, dowiecie się z recenzji, której autorem jest Adam Waśkiewicz. » więcej
Głębia Przestrzeni - recenzja

Głębia Przestrzeni - recenzja

05-10-2012 00:09 | AdamWaskiewicz
"Bez bicia przyznaję się, że nie czytałem dema gry. Nie chciałem wyrobić sobie opinii, nim sięgnę po gotowy produkt. Pierwsze strony, gdzie od razu daje się poznać świetny pomysł na stylizowanie podręcznika jako materiału dydaktycznego dla przyszłych odkrywców, nastroiły mnie bardzo optymistycznie. A dalej..."

A co było dalej, dowiecie się z recenzji, której autorem jest Michał 'Morel' Azarewicz. » więcej