» Blog » Karta statku do Głębi Przestrzeni
23-06-2012 10:15

Karta statku do Głębi Przestrzeni

W działach: Głębia Przestrzeni, RPG, SF | Odsłony: 22

Karta statku do Głębi Przestrzeni

Prezentuję kartę statku do Głębi Przestrzeni.

 

Tym razem jest ona jeszcze w wersji nieedytowalnej, takowa pojawi się później (w odróżnieniu od karty postaci, ma "trochę" więcej komórek do zedytowania ;) ). 

Grafika - eco. Tym razem dobrze i tanio się drukuje nawet u oszczędnych. Wersja full będzie także dostępna. 

 

Przy okazji zapowiadam, że w momencie premiery, będzie dostępnych na stronie kilkanaście statków w wersji generic. Ułatwi to znacznie rozpoczynanie rozgrywki dla posiadających okręt kosmiczny. 

 

LINK do karty statku

 

Dostępna jest także karta postaci w wesji Eco. Oczywiście edytowalna (potrzeba aplikacji FoxIt, Adobe Reader czasem źle rozpoznaje edytowalne komórki).  

 

LINK do karty postaci

 

Zapraszam też na stronę systemu

 

 

LINK do strony

Komentarze


Indoctrine
   
Ocena:
+1
Chodzi Ci o to, że gra nie jest 100% symulatorem ale zawiera uproszczenia? Mogłem zastosować pełny ośmiościan, bez łączenia dwóch boków. Testowałem tak na początku. Zysk dla realności prawie żaden, a komplikacja spora.
24-06-2012 01:12
Tyldodymomen
   
Ocena:
+2
Gadka o realizmie zaczyna sie wtedy, kiedy Janek Gimbus ma absurdalnie wysokie rzuty swoim myśliwcem i lecąc na pałę ma większą liczbę strąceń niż adept -trzech -semestrów-astrofizyki-który-uczył-się-latać-w-privateerze. Kostki kostkami, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie.
24-06-2012 01:26
Albiorix
   
Ocena:
+1
Guzik tam prawda. Dążenie do realizmu, jakkolwiek by nie było bezowocne, jest najwartościowszą rzeczą jaka w ogóle może się zdarzyć w RPG. I zwykle nie wynika z przypadkowych emocji sesyjnych tylko z wielkiego marzenia o dobrym modelu matematycznym rzeczywistości.
24-06-2012 02:20
Tyldodymomen
   
Ocena:
0
Jałowych dyskusji o zasadności istnienia pistoletu plazmowego czy wymyślaniu wzoru na obrażenia od upadku,z zachowaniem warunków pogodowych za najwartościowszą rzecz na sesji nigdy nie uważałem. Nawet polterowy piewca naukowości zagrywa sie w gre o absurdalnie oderwanej od rzeczywistości mechanice, gdzie jesteś w stanie widelcem zabić smoka. Deklarowanie intencje a prawdziwe motywacje w sprawie "realizmu" to zwykle dwie różne bajki.
24-06-2012 02:46
Indoctrine
   
Ocena:
0
Wiadomo, ze idealu osiagnac sie nie da. Niektore mechaniki z tym sie godza i swiadomie dopuszczaja zagrywki fajne acz niemozliwe. Inne staraja sie pogodzic fun z realizmem, kosztem niektorych elementow kina akcji.

Na przyklad bohaterska ucieczka mysliwcem ze stacji kosmicznej, w GP najpewniej zakonczy sie szybkim straceniem, chyba ze pojazd ma bardzi dobre systemy maskujace albo gracze zadbali o to by stacja nie strzelala przez najblizsze dwie godziny (chyba ze jest geostacjonarna i da sie schowac za planeta poza jej stozkiem obserwacji), ewentualnie mozna zrobic bardzo niebezpieczny hiperskok przy planecie. Jak widac, inaczej sie rozkladaja schematy dzialania.
24-06-2012 08:57

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.