» Modergeist » Zapowiedzi » Gothic: Czas Zapłaty

Gothic: Czas Zapłaty

Gothic: Czas Zapłaty
Gothic. Niby cRPG, choć wielu twierdzi, że to zupełnie inny gatunek gry, coś pomiędzy cRPG a przygodówką. Mimo to każdy twierdzi, że gra – a przynajmniej jej pierwsza część - ma w sobie to "coś" co sprawia, że gracz wraca do niej wielokrotnie, ponownie odkrywając mroczny świat spod szyldu Piranha Bytes. Na pewno w Gothicu znajdziemy niepowtarzalny klimat, ciekawy pomysł na grę i fabułę a także dość oryginalne realia Kolonii Karnej. Mimo wszystko po ukończeniu rozgrywki gracz odczuje niedosyt, nadal chce więcej, chce ponownie wczuć się w rolę Bezimiennego skazańca, którego największym pragnieniem jest wydostać się z Kolonii. Scena moddingu gier z serii Gothic w Polsce narodziła się bardzo późno, bo w roku 2005, kiedy to kilka osób: Bubby, Kazzmir i Orcwarrior (pierwszy polski modder Gothica) założyli forum modderskie i jednocześnie zespół theModders. Początki było trudne i powolne. Polscy modderzy wszystkiego uczyli się sami, bez szczegółowych poradników, bez wsparcie ze strony twórców gry jak w przypadku ekipy WOG (worldofgothic.de). Mimo tak wielu problemów osiągnęli sukces.

Czas Zapłaty to autonomiczna modyfikacja z nową fabułą umieszczoną w ramach oryginalnej rozgrywki pomiędzy rozdziałem czwartym a szóstym. Projekt wprowadza naprawdę wiele zmian do podstawowej wersji gry, najważniejsze z nich to:

  • nowa i naprawdę rozbudowana a przy tym złożona fabuła [wielkość fabuły porównywalna z Gothic2, przewidywany czas gry to ok. 60 godzin]
  • nowe frakcje i obozy, np. Rebelianci, Łowcy Troli, Piraci
  • zupełnie nowe zaklęcia, zarówno pod względem działania czaru jak i jego wizualizacji
  • możliwość walki dwoma mieczami czy też Szponami
  • wiele nowych umiejętności, np. uniki, regeneracja, kowalstwo, alchemia
  • poprawiony balans i mechanika rozgrywki
  • zaawansowane skrypty, które wydobyły cały potencjał leciwego silnika gry
  • system cutscen
  • nowa muzyka skomponowana specjalne do modyfikacji [ok. 90 minut]
  • wiele nowych przedmiotów, np. miecz runiczny, mikstury o czasowym działaniu, trucizny
  • nowe lokacje, np. podziemia, kopalnia, Orle Gniazdo
  • i wiele innych


A wszystko co powyżej w klimacie nieustającego zagrożenia, zwrotów akcji, walki o życie a także wielu zaskakujących i złożonych wątków fabularnych. Tworząc Czas Zapłaty twórcy chcieli także pokazać jak powinna wyglądać Kolonia Karna i jestem pewien, że grając w modyfikację na „własnej skórze” poczujecie implikację tych zabiegów.

Obecnie trwają zamknięte beta testy modyfikacji. Nieoficjalnie twórcy zdradzili, że pierwsze trzy rozdziały są już w 90% grywalne i poprawione. Każdego zainteresowanego Czasem Zapłaty a także postępem prac zapraszam na stronę projektu: www.czaszaplaty.pl Data premiery modyfikacji zostanie ustalona po zakończeniu zamkniętych beta testów, ale z pewnością Czas Zapłaty zagości na Waszych komputerach w tym roku.

A oto trailer projektu:






Pod tym adresem możecie zaś obejrzeć galerię gry
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę



Czytaj również

Komentarze


~ŻGS

Użytkownik niezarejestrowany
    ...
Ocena:
0
Poltergeist. Twoje źródło shergaryzmów!
06-08-2009 22:28
shergar
    Hmm.
Ocena:
0
Jaki ma to związek z powyższym tekstem?
06-08-2009 22:52
~zal

Użytkownik niezarejestrowany
    zal
Ocena:
0
Zal... mod ma wyjsc juz od liu lat , Oni tylko obiecuja a chuja z tego moda bedzie , jest 1 kwartal 2010 i nie ma jeszcze modu :) Pozdro dla tych ktorzy mysla ze On wogole wyjdzie w tym roku :)
23-03-2010 13:04
~Bardzo Mądry Człowiek

Użytkownik niezarejestrowany
    Lubie Placki
Ocena:
0
zal , skoro jestes taki madry to ty zrob takiego moda , zbierz ekipe , umiej poslugiwac sie silnikiem , robienie skryptow , projektowanie worldow , roznych przedmiotow , skrypty i inne
29-06-2011 19:08

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.