Głębia Przestrzeni - realistycznie i kosmiczne
W działach: Głębia Przestrzeni, RPG, SF | Odsłony: 90Od jakiegoś czasu, zarzucam mniej, lub bardziej regularnie, fora internetowe, konwenty itp, swoją autorką kosmiczną.
Tym razem jest tak samo :) Poniższy link prowadzi do stronki mojego systemu, gdzie zamieszczone jest między innymi demko (to trochę za szumne słowo dla 41 stron, nieposrotowanych, wyrwanych niejako z podręcznika). Zamieściłem to podczas dnia darmowego erpega, ale wtedy łatwo można było przeoczyć w nawale różnych ciekawych rzeczy.
Pokrótce:
Będzie realistycznie
Podróże kosmiczne, walka w kosmosie (i nie tylko), sprzęt - wszystko potraktowane serio, zgodnie z fizyką (wraz ze spekulacjami naukowców w tym temacie).
Słowa klucze: przyspieszenie, zużycie paliwa, modułowa konstrukcja statków.
Będzie kosmicznie
Obszar gry to prawie dziesiąta część Drogi Mlecznej. Tysiące planet, stacji kosmicznych i pustka kosmiczna między nimi. Napędy tradycyjne, hiperskoki, itp.
Świat jest dynamiczny i spójny. Nie ma wielkich ludzkich imperiów toczących galaktyczne wojny, nieśmiertelnych dyktatorów i strażników myśli (choć tu można by się spierać). Jest różnorodnie i ciekawie.
Będzie rolpleyowo
Szerokie możliwości tworzenia postaci. Psychologia, socjologia, biologia, wszystko co potrzebne, by bohater żył a nie tylko składał się ze statystyk.
Mechanika wspiera rozgrywkę, a nie stanowi jej kwintesencji. Testy ułatwiają rozwiązywanie zadań stawianych przed graczem, a nie są celem samym w sobie.
System wspiera każdy rodzaj przygody. Kosmiczny kryminał, dynamiczne walki, odkrywanie tajemnic, dla każdego coś miłego. Ale uwaga, realizm zakłada też dużą śmiertelność, przy zbytniej brawurze!
Będzie ładnie
Prawie 400 stron w kolorze, 30 grafik A4, kilkadziesiąt mniejszych. Wszystko na dobrej jakości papierze.
[Ten punkt zakłada wydawcę, który jeszcze się nie objawił;) ]
Zapraszam!
Będę na Krakonie w sobotę o 11 mieć prelkę, zachęcam do przyjścia :) Po niej przewiduję kilka sesji.