Konwent: DzikonOd: 2 maja 2013
Do: 4 maja 2013
Miasto: PiszCena: 5 zł
Noclegi: na konwencie
Typ konwentu: fantastyczny
Trzecia edycja Dzikonu - konwentu fantastyki w Piszu.
Plan imprezy- 2 maja: wieczorem LARP, otwarcie Games Roomu
- 3-4 maja: Prelekcje, sesje RPG, konkursy, turnieje
Program Konwentu DZIKON III rozpocznie się w piątek 3 maja o godzinie 12.00 i trwać będzie niemal nieprzerwanie do godziny 16.00 w sobotę 4 maja (poza nielicznymi atrakcjami, które mogą potrwać dłużej). Akredytacja czynna będzie od godziny 18.00 do 20.00 w czwartek dla LARP-owców i od godziny 10.00 do 22.00 w pozostałe dni.
Miejsce - budynek główny
Podobnie jak w ubiegłym roku konwent odbędzie się w Szkole Podstawowej nr im. Mikołaja Kopernika przy ulicy Klementowskiego 2 w Piszu.
BUDYNEK BĘDZIE ZAMYKANY O GODZINIE 24:00 każdego dnia. Wszyscy uczestnicy proszeni będą o pozostanie na Sali gimnastycznej, gdzie będzie Sleep Room.
Noclegi i wyżywienie
Noclegi w szkole:
Do dyspozycji uczestników organizatorzy przekazują salę gimnastyczną szkoły, będącą Sleep roomem na konwencie.
Gastronomia:
Konwent odbywać się będzie na terenie otoczonym sklepami, w pobliżu znajduje się pizzeria oraz dwa bankomaty, nie będzie problemów z wyżywieniem i napojami.
Uczestnikom zostanie udostępniony depozyt w budynku, w którym będą mogli przechować nadmiar bagażu, odzienia oraz cenniejsze przedmioty.
Akredytacja
Konwent jest przedsięwzięciem składkowym. Koszt jego organizacji ponoszą wszyscy uczestnicy poprzez uiszczanie składek akredytacyjnych o wartości 10 zł za dwa dni konwentu.
Dzieci do lat 12 wstęp 5 zł! UWAGA: Dzieci takie mogą przebywać na terenie konwentu jedynie pod opieką rodzica lub osoby pełnoletniej wskazanej na pozwoleniu na uczestnictwo.