Studio Eidos Montreal poinformowało, że Deus Ex: Rozłam ludzkości nie ukaże się – jak pierwotnie planowano – w lutym, ale 23 sierpnia przyszłego roku. Twórcy zapewniają, że są dumni z obecnego kształtu gry, jednak potrzebują więcej czasu na poprawienie niedociągnięć i zapewnienie wysokich standardów.
Pełna treść oświadczenia:
Jak mogliście już zauważyć, czytając i oglądając wiele zapowiedzi gry Deus Ex: Rozłam ludzkości, naszym celem jest uczynienie jej godnym następcą Buntu ludzkości i wprowadzenie w stosunku do niej poprawek w każdy możliwy sposób. Wiem, że oczekiwania są ekstremalnie wysokie i nie tylko chcemy im sprostać, lecz także je przewyższyć.
Jesteśmy pewni siebie i dumni z obecnego stanu gry. Jednak przechodząc ją teraz w całości, widzimy, że wymaga więcej czasu w postprodukcji dla dopracowania, kolejnych iteracji i udoskonalenia, by spełniała nasze wysokie standardy. Aby to osiągnąć, musimy przesunąć datę premiery na 23 sierpnia 2016 roku.
Jest nam przykro, że sprawiamy Wam zawód tą informacją i dziękujemy za wsparcie i komentarze. Ta gra jest wielką częścią życia każdego z nas i nie chcemy iść na kompromis w sprawie jej jakości.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamęProsimy, abyście byli cierpliwi jeszcze troszkę, i jak zawsze dziękujemy za Waszą pasję i wsparcie – na dobre i na złe.Praca nad Deus Ex: Rozłam ludzkości jest ogromną odpowiedzialnością – wiemy to – ale również ogromnym przywilejem. Jesteśmy zdeterminowani, by dostarczyć najlepszą grę, jaką umiemy.