» Moce » Dary

Dary

Wyświetlono rezultaty 1-11 z 11.

Gnatożujskie Dary i Fetysze

Sprawdz jak Towot lub Zsyp mogą uratować życie w mieście... Ranga: 1

08-04-2006 08:56 | | Komentarze: 0
Zamieszczone poniżej wytyczne odnośnie mechaniki Darów i Talenów są jedynie wskazówkami. Co do praktycznego wykorzystania pomysłów na Dary - nic nie stoi oczywiście na przeszkodzie, by dowolne z nich uczynić potężniejszymi lub słabszymi, zgodnie z potrzebami graczy i Narratora, stąd „opcjeR...

Psychodeliczna Rzeczywistość

Dar Tancerzy Czarnej Spirali Poziom 2. Ranga: 0

23-06-2004 11:39 | | Komentarze: 1
Świat dla Tancerzy Czarnej Spirali wygląda inaczej niż dla zwykłych ludzi czy Garou. Ich szalone umysły odbierają rzeczywistość jako mistyczną, dziwaczną, psychodeliczną i wypaczoną. Dzięki temu Darowi potrafią do umysłu innej istoty wsączyć odrobinę swego szaleństwa, czym zupełnie ją dezorientują i...

Czarna Plama

Dar Tancerzy Czarnej Spirali Poziom 2. Ranga: 0

23-06-2004 11:30 | | Komentarze: 3
Posługujący się tym darem Tancerz potrafi wtopić się w ścianę lub inną twardą powierzchnię i wyglądać jak czarna, śmierdząca plama lub kałuża. Może się w tej formie przemieszczać, może również zostać zaatakowany lub pojmany (zdrapany ze ściany). [Mechanika]Tancerz wydaje punkt Gnozy i wtapia się w...

Pirat Drogowy

Dar Homidów. poziom 3. Ranga: 0

07-09-2003 03:13 | | Komentarze: 6
Przechodząc lub przejeżdżając w pobliżu autostrady/ulicy/szosy/drogi Homid może spowodować spore zamieszanie wśród pojazdów, doprowadzić do kolizji, zatamować ruch, utworzyć korek. Mocą tego Daru dysponują Gremliny, złośliwe duchy kochające siać w mieście chaos i zniszczenie. [ Garou wykon...

Porządek

Dar Homidów. Poziom 1. Ranga: 0

07-09-2003 03:10 | | Komentarze: 4
Ludzie znani są ze swojej manii porządkowania wszystkiego wedle własnej woli. Dzięki tej mocy Homid siłą umysłu potrafi zaprowadzić porządek w swoim otoczeniu: w mgnieniu oka zamieść podłogę, pozbierać porozwalane po ziemi przedmioty i umieścić je na swoim miejscu, domknąć wszystkie drzwi,...

Wyczucie Schronienia

Dar Homidów. Poziom 1. Ranga: 0

07-09-2003 03:06 | | Komentarze: 1
Dar ten pozwala homidowi dnaleźć w mieście bezpieczne schronienie, w którym będzie mógł spędzić krótki okres czasu (np. jedną noc). Mocą tego Daru obdarza duch psa. [Garou wykonuje test Percepcja + Sztuka Przetrwania (trudność 7). Jeden sukces w teście oznacza odnalezienie miejsca zapewnia...

Ludzie Gadają

Dar Władców Cienia. Poziom 2. Ranga: 0

10-07-2003 15:40 | Paweł 'Skała' Jurgiel | Komentarze: 5
Wilkołak, który od ducha szeptu, wiatru, bądź strachu, nauczył się tego daru, zawsze wie, gdy ktoś o nim rozmawia, jeżeli tylko rozmówcy stoją w zasięgu wzroku lub węchu. Nie będzie wiedział o czym mówią, ale będzie wiedział, że rozmowa go dotyczy. Władcy Cieni wymyślili ten dar, by wydawa...

Ludzkie domino

Dar Ragabashy. Poziom 3. Ranga: 0

01-04-2003 00:00 | MIKK | Komentarze: 5
Jeśli kiedyś zastanawiałeś się jak to się dzieje, że ktoś rzucił skórkę od banana na której potknął się pan „A” potrącając pana „B” który upadając wypuścił butelkę z olejem, a na plamie oleju strącił panowanie nad samochodem pan „C” i potrącił przechodzą...

Howl of Joy

Dar Dzieci Gai, Galiardów. Poziom 1. Ranga: 0

01-04-2003 00:00 | | Komentarze: 6
Wydając punkt Gnozy i obwieszczając swoją radość głośnym skowytem, Garou zaraża innych swoim dobrym humorem i pewnością siebie. Do końca sceny, wzrasta o jeden trudność rzutów na szał i wszyscy przyjaciele wyjącego odzyskują punkt Siły Woli. Niestety czasem i znający dar, jest zbyt przybity, by g...

Dowcip miesiąca

Dar Ragabashy. Poziom 2. Ranga: 0

01-04-2003 00:00 | | Komentarze: 2
Opowiadając dowcip, rzuca się na spryt + przebiegłość. Trudność zależy od nastawienia osoby, której opowiadany jest dowcip. Słuchacz zaczyna się śmiać i przewraca na ziemię. Podczas śmiechu, nie może robić nic po za obroną + 1 do ST, lub próbami porozumienia. Po ustaniu śmiechu leży na ziem...

Szał Przodków

Dar Bastet. Poziom 4 Ranga: 1

14-12-2001 00:00 | | Komentarze: 4
Kiedyś jeszcze przed nastaniem ery człowieka wielkie koty niepodzielnie rządziły światem to była ich era. Era szablo zębnych kotów. Nikt nie wie, dlaczego znikły z naszego świata niektórzy sadza, ze po prostu wyginęły, bo nie były odpowiednio przystosowane do warunków. Ja jednak sądzę, że odeszły w...