» Blog » Dark Heresy 2pl w czterech aktach
18-12-2015 21:45

Dark Heresy 2pl w czterech aktach

W działach: RPG | Odsłony: 650

Dark Heresy 2pl w czterech aktach

Przed kilkoma minutami opublikowałem na 3k10 czwartą, ostatnią część recenzji/omówienia/wrażeń z lektury polskiej edycji Dark Heresy. Chętnych zapraszam tutaj:

Bardzo mnie ciekawią Wasze opinie na temat gry - po lekturze podręcznika i pierwszych, zagranych sesjach. Zachęcam do komentowania, tutaj lub na 3k10.

Komentarze

Autor tego bloga samodzielnie moderuje komentarze i administracja serwisu nie ingeruje w ich treść.

Olórin
   
Ocena:
0

W nowym roku również startuję z nową kampanią w DH2 (tym razem jako gracz). Zdrowo się herezji oberwało.

Co z systemem akcji w walce? Słyszałem, że doszło do małej rewolucji (bodajże chodzi o ich ilość).

18-12-2015 22:32
Anioł Gniewu
   
Ocena:
+1

Oj Encu, Encu - Mordimer zbyt prymitywny a w Dark Heresy 2 PL za dużo tekstu i za ciężka książka. Trudno Ci dogodzić... Może zaterm tradycyjnie polecę Fate 3.0 na mechanice Age of Arthur? ;)

18-12-2015 22:45
Enc
   
Ocena:
0

@Olórin - oberwało się w moich oczach. Sądzę, że większości graczy się spodoba, to jednak jest najważniejsza premiera na naszym rynku. Mnie się podoba w DH to, czego nie ma w podręczniku, stąd moja surowa ocena :)

@AG - nie za dużo tekstu, tylko za mało konkretów.

18-12-2015 23:01
Hangman
   
Ocena:
+1

Jak w Mordku było mało tekstu i same konkrety, to było źle, bo za bardzo RPG'owo...

20-12-2015 11:18
AdamWaskiewicz
   
Ocena:
0

Jakże to tak to? Enc od beletrystyki oczekuje czego innego, niż od erpegowego podręcznika? I, co gorsza, vice versa? Hańba!

20-12-2015 11:30
Enc
   
Ocena:
+2
Na stos! Na stos!
20-12-2015 12:30
Hangman
   
Ocena:
+1

Po co na stos, skoro jest Fate 3.0 na mechanice Age of Arthur? 

20-12-2015 13:24
Enc
   
Ocena:
+1

DH2 na Fate Core to nie jest taki zły pomysł.

20-12-2015 14:07
Olórin
   
Ocena:
0
Pozwolę sobie powtórzyć pytanie, bo chyba gdzieś tam umknęło:
Jak w 2 ed wygląda system akcji? Słyszałem, że wprowadzono znaczne zmiany.
20-12-2015 14:14
Enc
   
Ocena:
0

Są akcje podwójne, zwykłe (dwie w rundzie albo jedna podwójna), reakcje (jedna w rundzie) i darmowe plus przedłużone (dłuższe, niż runda). Co ciekawe, pełna i krótka seria są zwykłymi. Akcji jest w ogóle w pieron, na mojej ściągawce to trzy strony notatek.

Do walki wręcz są dwie zdolności, pozwalające atakować bronią białą/piąchami, jakby to była broń półautomatyczna/automat (dodatkowe trafienia za dwa/jeden stopień sukcesu).

Mam wrażenie, że w pierwszej edycji było podobnie.

20-12-2015 14:21
WekT
   
Ocena:
+3

To ja Wam w święta coś o DEGENESIS napiszę chyba :P

20-12-2015 18:28
Anioł Gniewu
   
Ocena:
+2

"Enc od beletrystyki oczekuje czego innego, niż od erpegowego podręcznika? I, co gorsza, vice versa?"

Sadzisz Adamie że beletrystyka i podreczniki rpg oczekują czegoś od Enca? ;) 

20-12-2015 20:23
Hangman
   
Ocena:
0

Rzutu na wytrwałość.

21-12-2015 02:49
Kanibal77
   
Ocena:
0

@Enc

Mam wrażenie, że w pierwszej edycji było podobnie.

Ano było podobnie, jeśli nawet nie identycznie. Mieliśmy tam zdolności swift attack i lightning attack. Pierwsza dawała dwa ataki, druga dodawała trzeci, z tym, że trzeba było mieć pierwszą, żeby wykupić drugą.

27-12-2015 17:11

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.