Bruce R. Cordell

Artykuły

Bezsłoneczna Cytadela - Przygoda

Powrót do źródeł...

07-09-2003 14:29 | Marcin 'Seji' Segit | Komentarze: 20
Utożsamiane z Dungeons & Dragons przygody typu dungeon crawler nigdy nie odegrały specjalnej roli w moim życiu. Ot, kilka scenariuszy napisanych dziewięć lat temu pod Oko Yrrhedesa, gdy zaczynałem zabawę z grami fabularnymi. Ostatnio jednak miałem okazję - prawdopodobnie nie ostatnią - nadrobienia...

Bezsłoneczna Cytadela - Przygoda

Pierwsza przygoda dla Twoich graczy.

28-04-2003 14:11 | Przemek 'Draker' Prekurat | Komentarze: 82
Bezsłoneczna Cytadela jest pierwszym z ośmiu modułów, wydanych w oryginale przez Wizards of the Coast, które mają za zadanie przeprowadzić nasze postacie przez chwalebną ścieżkę z pierwszego aż na dwudziesty poziom. Przygodę tą można zaliczyć do dungeon crawli, czyli polegających głównie na biegani...

Księga i Krew

Magia wtajemniczeń bez tajemnic

24-03-2004 13:47 | Piotr 'Rebound' Brewczyński | Komentarze: 46
Po Mieczu i Pięści (Przewodniku dla Wojowników i Mnichów) przyszedł czas na polskie wydanie splatbook’a dla innej części populacji D&D-kowych światów, jaką są Czarodzieje i Zaklinacze. Z racji zupełnej odmienności tych klas od profesji typowo "siłowych", Księga i Krew ma nieco inną konstrukcję...

Księga Planów

Czyli niezła Umbra do Dungeons & Dragons

14-12-2004 20:05 | Michał 'Grabarz' Sołtysiak | Komentarze: 27
Wyobraźcie sobie dodatek do RPG, w którym nikt autorom nie ograniczał wyobraźni. Mogli oni opisać każdy swój pomysł na krainę - każdą wizję jaką chcieli. Nie pętała ich fizyka, ani logika tworzonych światów - nie zwracali uwagi na Dobro, Zło ani Równowagę pomiędzy nimi w kreowanych wizjach. Mogli ws...

Podręcznik Przygód Epickich

Czyli więcej, mocniej i bardziej morderczo

14-04-2005 21:03 | Michał 'Grabarz' Sołtysiak | Komentarze: 75
Grając w Dungeons & Dragons wybiera się konwencję heroiczną. Trudno uzyskać inną z powodu takiej, a nie innej mechaniki. Mamy więc postać, która przejawia zazwyczaj kilka stereotypowych cech, rodem z wielotomowych cykli fantasy, i która wraz ze wzrostem jej znaczenia i charakterystyk staje się prawd...
Player's Handbook 3: Psionic, Divine, and Primal Heroes

Player's Handbook 3: Psionic, Divine, and Primal Heroes

Dodatek czy uzupełnienie?

01-09-2010 23:35 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 11
Polski Podręcznik Psioniki do 3. edycji D&D był bodaj pierwszym zakupionym przeze mnie podręcznikiem do tego systemu - nabyłem go jeszcze przed zdobyciem kompletu podstawek. Już wcześniej, co najmniej od kiedy przeczytałem Trylogię Galaktyczną Julian May, nabrałem do niej szczególnego sentymentu. Ni...
The Strange

The Strange

W sieci ciemnej energii

05-01-2015 22:14 | Andrzej 'Enc' Stój | Komentarze: 17
Większa część materii pozostaje niewykrywalna. Uczeni nie wiedzą czym ona jest ani z jakiego powodu nie można wejść z nią w interakcję. Pewną, fantastyczną teorię na ten temat mają Bruce R. Cordell oraz Monte Cook. W ich najnowszej grze, The Strange, ciemna materia to starożytny artefakt obcych, mie...

Noty

Tangents

22-02-2010 14:26 | Komentarze: 0
Tangents is a sourcebook!

Lucid Technologies has a problem. Its secret research into dimensional travel has been sabotaged by fanatics, and the multimillion-dollar facility is now only a bombed-out crater. But where are the terrorists? They've been blown into alternate dimensions, victims of the ...

Player's Handbook 3

01-09-2010 23:32 | Komentarze: 0
Podręcznik Player's Handbook 3 przeznaczony do 4. edycji systemu Dungeons & Dragons na powrót wprowadza do gry klasy psioniczne (między innymi psiona i mnicha), a także cztery nowe rasy - wśród nich minotaury i githzerai. W dodatku znalazły się także zasady mocy przypisanych do umiejętności oraz alternatywny system wieloklasowości: postaci hybrydowe.

The Strange

09-09-2014 16:44 | Komentarze: 0
Written and designed by Bruce Cordell and Monte Cook, The Strange is a game that crosses multiple worlds, called recursions, which player characters can explore and defend. In The Strange, your characters change with each world they travel to, taking on new aspects suited to help them...