A Resection of Time
Dodał: Grzegorz 'E$' Ocetek
Tytuł: A Resection of Time
Linia wydawnicza: Call of Cthulhu
Autor: Sam Johnson
Okładka: Scott Baxa
Ilustracje: Paul Carrick, Drashi Khendup
Wydawca oryginału: Chaosium
Data wydania oryginału: 1997
Miejsce wydania oryginału: USA
Liczba stron: 64
Oprawa: miękka
Format: 215 x 278 mm
ISBN-10: 1-56882-095-X
Numer katalogowy: CHA2364
Cena: 11,95 USD
Z poczatku śmierć sławnego archeologa Kyle'a Woodsona wyglądała na wypadek - fatalną w skutkach kraksę samochodową. Kiedy na jaw wyszło kilka medycznych nieprawidłowości, a krótko potem jego ciało poddano bezzwłocznie kremacji - cała sytuacja zaczęła wyglądać podejrzanie.
W tej przygodzie przyjdzie zmierzyć się Badaczom Tajemnic z dziwną sprawą Kyle'a Woodsona. W celu odnalezienia odpowiedzi na nękające ich pytania wyruszą oni w podróż przez całe Stany Zjednoczone roku 1990. Od San Francisco, przez Instytut Sanbourne niedaleko Los Angeles, aż do współczesnego Arkham, chylącego się ku upadkowi. Ostatecznego rozwiązania zagadki przyjdzie im szukać w starożytnych ruinach miasta Majów, głęboko w lasach Ameryki Centralnej.
Ten 64-stronicowy scenariusz może być rozegrany w dwa do trzech wieczorów. Książka zawiera 25 pomocy dla graczy, z czego większość to glify Majów i ich tłumaczenia. Do szeregu pięknych ilustracji wliczają się również szkice artefaktów stworzonych przez Majów.
Linia wydawnicza: Call of Cthulhu
Autor: Sam Johnson
Okładka: Scott Baxa
Ilustracje: Paul Carrick, Drashi Khendup
Wydawca oryginału: Chaosium
Data wydania oryginału: 1997
Miejsce wydania oryginału: USA
Liczba stron: 64
Oprawa: miękka
Format: 215 x 278 mm
ISBN-10: 1-56882-095-X
Numer katalogowy: CHA2364
Cena: 11,95 USD
Z poczatku śmierć sławnego archeologa Kyle'a Woodsona wyglądała na wypadek - fatalną w skutkach kraksę samochodową. Kiedy na jaw wyszło kilka medycznych nieprawidłowości, a krótko potem jego ciało poddano bezzwłocznie kremacji - cała sytuacja zaczęła wyglądać podejrzanie.
W tej przygodzie przyjdzie zmierzyć się Badaczom Tajemnic z dziwną sprawą Kyle'a Woodsona. W celu odnalezienia odpowiedzi na nękające ich pytania wyruszą oni w podróż przez całe Stany Zjednoczone roku 1990. Od San Francisco, przez Instytut Sanbourne niedaleko Los Angeles, aż do współczesnego Arkham, chylącego się ku upadkowi. Ostatecznego rozwiązania zagadki przyjdzie im szukać w starożytnych ruinach miasta Majów, głęboko w lasach Ameryki Centralnej.
Ten 64-stronicowy scenariusz może być rozegrany w dwa do trzech wieczorów. Książka zawiera 25 pomocy dla graczy, z czego większość to glify Majów i ich tłumaczenia. Do szeregu pięknych ilustracji wliczają się również szkice artefaktów stworzonych przez Majów.